Miks Kent Indias käib?

Minu mehed

Tänane päev on möödunud meeletult kiiresti. Hommikul sai Kent viidud Malaga lennujaama, kust ta Inglismaa lennuki peale hüppas. Tegelikult viis Kent ennast ise sinna kohale, sest tema oli roolis. Muidu me vaevalt kogemata tasulisele teele oleks sõitnud ja 20 km läbimise eest 5 euri maksnud. See oli veel täpselt selline olukord ka, et ma hommikul küsisin, kas ma panen GPS-i peale, sest Malagasse saab nii tasulist kui ka tasuta teed pidi.  Kent ütles: (kujutage nüüd sellist madalat jõuluvana häält ette) “Oohohooo! Marbella teed tunnen ma justkui oma viit sõrme. Ma tean täpselt, kuhu ma minema pean. Viimane asi, mis juhtuda võib on see, et ma tasulisele teele kogemata sõidan!” No ja siis ta sõitis kogemata tasulisele teele. Ja ma veel enne seda ütlesin, et hoia paremale…vasakul on tasuline. Ja siis ta ei uskunud mind ja sõitis ikkagi vasakule. Ja siis alles sai aru, et ups. Ja teate, kui raske on sellises hetkel siis aru saada, et teisel ka nigel, et vea tegi ja  mitte parastada. Ja kui te nüüd mõtlete, et mis see 5 euri nüüd siis ka ära ei ole, siis…asi on lihtsalt selles, et siin Hispaanias on tasuline kiirtee ja tasuta kiirtee. Mõlemad on ideaalses konditsioonis. Ainuke vahe on see, et tasulisel kiirteel on kiirusepiirang 120 ja kõik sõidavad 150ga. Tasuta kiirteel on 80 km/h ja kõik sõidavad 120ga. Seega ma ei näe lihtsalt mitte mingit mõtet maksta 5 euri selle eest, et ma 20km saaks 150ga sõita. Hea tahtmise korral saaks ma seda tasuta kiirteel ka tasuta teha. 

Tagasiteel otsustasin ma Fuengirolas Primarki peatuse teha ja korraga Orangest ka läbi hüpata. Selle eilse blogimisehullustusega suutsin ma ühe päevaga 4KG netti ära kulutada. Ma ikka oskan. Ülehomme on meil NIE numbri saamiseks aeg Estepona politseijaoskonnas. Pöidlad pihku, et see viimane käik seal läheb edukalt ja ehk saame lõpuks oma kalli interneti odavama vastu vahetada. Kui keegi oskab soovitada, et kes siin Hispaanias kõige mõistlikuma hinnaga(ja ka normaalse kiirusega) netti pakub, siis palun andke teada.

Koju jõudes käisime tõukeratastega sõitmas. Õhtuti on siin kõik justkui unne vajunud. Mõni üksik auto sõidab ja seega on tänavad tühjad ja imeliselt siledad, et mööda neid tõukeratastel maailma avastada. Põikasime kõikidesse kõrvaltänavatesse, et hea õnne korral mõni korvalliplats või mänguväljak leida. Ei leidnud. Igasuguseid ilusaid maju ja laimipuid ja koeri ja hiigelkasse leidsime. Aga mänguväljakut ei leidnud. Arvestades, et enamus majad on siin kas müügiks või suvitamiseks, siis ma ei imesta. Kes see ikka viitsib siin mänguväljakuid ehitada. Aga me pole veel alla andnud. Avastada on siin palju. :)

Mäest alla!



Sellised sissekäigud majade juurde. Siin on ikka tublid hekipügajad.

Seest näeb selline välja.


Pildi pealt ei näe üldse nii suur välja. Reaalis on ikka hiigelkassid.


Lapsed läksid sipelgaraja lõppu otsima.


Laimipuu. Maja ise oli tühi. Nii suur kiusatus oli laimiraksu minna. Aga Chris ei lubanud.

Jälle üks pisem rajakene majade juurde. 


Koju jõudes tuli mul tahtmine kogu elamise põrandad üle pesta. Aga kuna ma juba varem olen maininud, et koristamine ei ole minu lemmiktegevus, siis ma parem räägin sellest, et miks Kent Indias käib.

Lugu on siis selline, et detsembris otsustas Kent teha oma elus kannapöörde ja ärimehe ameti maha panna. Ta läks Indiasse kahel põhjusel. Esiteks sellepärast, et tema unistus on India prügist puhtaks teha ja teiseks selleks, et päästa hindud sellest mürgisest õhtust, mida nad sisse peavad hingama. Ta pani püsti töökoja, kus ta tasuta hindude vanu forde ja fiate elektriautodeks ümber ehitab ja õhtul käib mööda India tänavaid prügi korjamas. Selline mees. No ja siis umbes kuu on Indias ja kuu kodus. 

Jäite uskuma jah? Oleks ju hea lugu, mida rääkida?

Tegelikult on nii, et Kent käib Indias tööd tegemas. Ta nägi head võimalust Indias äri teha ja nüüd käib seal nii tihti, kui vaja ja nii vähe, kui võimalik. 

Ehk siis ei olegi nii põnev lugu eks ole? Rohkem oskan ma rääkida pigem sellest, kuidas sellises olukorras üldse hakkama saada, kuidas lapsed suhtuvad, mida mina sellest arvan jne.


Aga täna on mõnus. Kent läks ainult üheks päevaks. Seega naudin üksindust ja head veini.